Klant aan het woord: Royal HaskoningDHV

Mijn opdrachtgever, Royal HaskoningDHV, is een toonaangevend ingenieursbureau in advies en projectmanagement. Het bureau is een koploper in innovatie en duurzame ontwikkeling en heeft 6.000 professionals die met klanten, partners en kennisinstellingen werken aan slimme oplossingen voor toekomstbestendige steden, water, transport en industrie. Dit om hun bronnen efficiënter te benutten en bij te dragen aan een betere samenleving.

Wat heb ik daar gedaan?
Voor Royal HaskoningDHV heb ik diverse medewerkers persoonlijke gecoacht. Eén van de medewerkers komt hierna aan het woord. Mijn werk voor dit klantinterview loopt vanaf begin 2021 tot en met september 2021.

Wie komt aan het woord over mijn werk?
Anton Wubben, projectmanager

Hij werkt als projectmanager en heeft diverse zeer complexe, grote en maatschappelijk gevoelige projecten aan te sturen. Het betreft het projectmanagement van advies, ontwerp en realisatie van publieke utiliteitsbouw, maar ook van innovatie- en verbeteropgaven binnen de eigen organisatie. De opgaven in zijn huidige opdrachtenportefeuille worden gekenmerkt door een stevige spanning in en rondom de projecten. De opgaven vragen (ook buiten de inhoudelijke expertise) veel van de betrokken partijen, waaronder professioneel rol-zuiver acteren, invoelings- en doorzettingsvermogen, creativiteit en lef: In de storm met je team overeind kunnen blijven staan… Zijn coachingstraject bestond uit een aantal face-to-face gesprekken en een telefonisch consult. Deze coaching was voor zowel hem als voor mij een boeiende reis. In de terugblik op het traject heb ik hem een aantal vragen gesteld als onderwerpen voor zijn feedback aan mij.

Lees hier het interview met de gecoachte.

Reacties zijn gesloten.